Så var det över med våren!





Nog för att våren hos oss är extremt kort men det här är ju löjligt! Vips så är det full vinter igen! Mina ord om att den snö som faller så här års bara kommer för att äta upp den snö som ligger...det fick jag äta upp ! För är  det minus sju grader så ligger den gamla och den nya snön kvar när man vaknar på morgonen! Lägdan är fylld av svanar, canada gäss och faktiskt ett par tranor men vad hjälper det! Det är bländande vitt och soligt men trots detta känns det inte riktigt bra nu!

Jag jobbar i köket idag och dom konfererar på övervåningen. Nu har jag ett par timmar av väntan innan bortstädandet ska dra igång. Det finns att göra ...inga problem alls! Men enerin försvann under snön.
Jag ska vara med på hemslöjdens vårutställning på Arken biblioteket och jag har mina tankar och ideer om vad jag ska hitta på. Men tiden rinner iväg och det är inte länge tills det ska lämnas in.

Jag ska ta en inspirationsresa till Stockholm! Hundarna på bilden är gjorda i keramik och det är en Polsk konstnär som ställde ut dom på hantverkarnas förra våren (Götgatan). En runda får det bli! Hantverkarnas, kaolin, blås&knåda, 25kvadrat, tiogruppen. Kan bli en energiboust nu när det blev pyspunka på våren!


krukmakaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback