Mimmimus och Benjamin syrsa!!!



Livet blir aldrig roligare än man gör det!

Jag ska idag ge ett tips till alla er som sysslar med keramik eller ni som känner någon som känner någon som ,,,,
Jag har tidigare köpt mitt råmaterial hos Cebex eller Keramikexperterna som dom också kallar sig. Men när deras representant Norrkeramik stängde sin verksamhet i Skellefteå skulle jag beställa lera från Stockholm. Min kontakt i Skellefteå rekomenderade mej att söka mej ifrån Cebex!
Cebex är ett stort företag som köper upp många små aktörer och de har som störst på marknaden möjlighet att sätta egna priser och vi som kunder har inget annat val än att betala! Men.....! Nu kommer dom goda nyheterna!

Lermakeriet i Valbo! Maria är en mycket service inriktad tjej som säljer allt man kan behöva inom lerans värld!
Hon har väldigt bra priser på råmaterial och eftersom hon själv också är keramiker kan hon svara på dom frågor man kan tänkas ha!

Glöm inte att tipsa om detta Lermakeriet till er skola eller hantverkare,kursledare! Man får mer för pengarna och vi kan tillsammans med maria ta upp kampen mot den stora draken ! Och har ni vägarna förbi Gävle och Valbo ta en liten tur in och kika in hos Maria! Hon har förutom ett stort råvarulager en trevlig butik. Hon har dessutom en egen production och hennes alster finns att köpa i hennes butik!

Mvh Krukmakaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback