Det var länge sedan!

 
 
Jag hade inga tulpaner att erbjuda så det få bli ett knippe hjärtan! Det var länge sedan jag skrev på bloggen! Facebook kontot fylls däremot ofta på med vad som händer...bli vän med oss där och ta del av vad som händer!
Just nu händer det inte så mkt men det arbetas inför det som komma skall! Själv har jag i skrivande stund lite jobbigt med pretations ångest och lite låg självkänsla ..men jobbar på att komma upp med näsan över ytan. Kallt och vackert vinterväder strålar mot mej när jag ser ut över nejden. Det är knirpigt kallt och det känns friskt och vederkvickande att vara ute. Hälst skulle jag bara vilja gå långa promenader och sedan ligga inne och läsa böcker. Men det går ju inte! The show must go on! Nu ska det nya året städas in och det gamla ska vändas och vridas på för att maximera chanserna på att inte göra om gamla misstag och att inte tappa bort det som gick bra.
 
jag återkommer!
Krukmakaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback